SanDisk Sansa fuze 8 gig

Frugan köpte en mp3-spelar som jag hjälpte till att ladda med ljudböcker bland annat. Valet föll på SanDisk sansa fuze på 8 gig. Det som är smart med den är att det även finns uttag för micro SD kort. Vi köte ett 8 gig så totalt blir det minne på 16 gig för ca 1200 kr. Det är mycket bättre pris än att släga bort pengar på en ipod där man lägger pengar på ett märke mer än hårdvara vilket bara är korkat.

Det som är bra med den här lilla saken är att man inte behöver ladda ned någon mjukvara utan det är bara att koppla in den som ett usb-minne. Sen kan man synka den med mediaspelaren och göra spellistor genom den. Mycket smart att göra på det sättet.

Själv har jag en Creative Zen hårddiskspelare på 60 gig som jag är nöjd med. Har all min musik på den och har 20 gig kvar i minne. inte dåligt.

Det här inlägget postades i teknik och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till SanDisk Sansa fuze 8 gig

  1. Annika skriver:

    snart har jag provat den också så vi får se hur bra den är
    men jag har fortfarande några kapitel kvar på boken i mobilen

Kommentera

