En gaddning i present

Jag fick av Annika en gaddning i present. Gissa om jag blev glag eller. Och inte nog med det jag fick en otroligt cool t-shirt som slår Ed Hardy flera gånger om. Den är gjord för hand i Thailand av före detta prostituerade. Alltså en super häftig tröja och en god sak på samma gång. För att inte tala om vad glad Papa Legba kommer att bli då jag tatuerar hans veve på min arm. Jag kommer göra det på Stockholm Classic Tattoo och han som kommer att genomföra den heter Ian.

tattoo-legba

Det här inlägget postades i gott å blandat, ockultism och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

