En monsterblobb av tvättmedel

En gigantisk blobb av tvättmedel, det var som mötte mig nu på morgonen då jag gick ned för att tvätta idag.

Bilden gör den mindre än vad den var. Jag fick min hand runt den men då fick jag inte upp handen ur hålet.

Fick fördela monsterblobben i två delar.

För att lyckas skapa detta naturens missfoster måste man ha fruktansvärda mängder av tvättmedel i maskinen.

Det är så mycket att det inte går att lösa upp i vatten. Man förstör för grannar och natur.

Man har idioter till grannar.

Det här inlägget postades i gott å blandat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En monsterblobb av tvättmedel

  1. Annika skriver:

    och tvätten blir inte ren heller

  2. Sofie skriver:

    Förstår inte varför man öser på och öser på med tvättmedel.

    • admin skriver:

      jag misstänker att dom inte ens öser utan dom bara häller i tills dom inte får i mer av det billigaste och sämsta tvättmedlet man kan hitta.

Kommentera

