Mozilla Firefox Web Browser suger hårt

Jag blev först glad då jag såg att Firefox kommit med en app till Android.

Jag ladda ned den till min Samsung Tab och testade. Det första jag märker är att browsern är extremt trög och långsam. Det ser inte så bra ut heller som man kunde önska sig.

Efter lite om och men tröttnar jag totalt och avinstallerar firefox från min Tab.

Man påstår att Firefox 4 är den snabbaste webläsaren varför släpper man då en app som suger så extremt som denna? Är man så desperat att få ut något att man hellre släpper skräp än kvalitet?

Så lyd ett gott råd, undvik Mozilla Firefox Web Browser tills dom fixat till den. Just nu är den värdelös.

Det här inlägget postades i gott å blandat, nyheter och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

