Valet mellan en pajas eller en seriös statsminister?

Skytte sätter verkligen huvudet på spiken med sin kolumn ”Frjortis-pladdraren blev partiledare”.

Jag kände inte till Juholt innan och ju mer jag sett av honom ju mer illa till mods blir jag. Han känns väldigt oseriös och som en stor pajas. Är det en sån man vill ska styra vårt land? Jag skrattar inte åt en person som så tydligt inte vill Sveriges bästa. Mustasch eller inte.

Jag vill ha en seriös människa som tar hand om vårt land och ekonomi. Jag vill inte ha en Brutus med clownkläder som lyder styrelsen som en lydig hund. Biter på kommando. Jag var aldrig någon fan av Mona Sahlin men den cirkus som pågick vid hennes avgång var ingen snygg syn.

Jag kan höra orden i salarna et tu btrue, et tu!

SVD

Det här inlägget postades i politik och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Valet mellan en pajas eller en seriös statsminister?

  1. Annika skriver:

    om man väljer att vara sosse är man riktigt klar i knoppen då?

  2. Krister Nässén skriver:

    Vad sägs om den här pajasen:

    (http://www.youtube.com/watch?v=a1F6zVMF0mc)

    • JK skriver:

      Hmmm du kanske vet mer än vad jag gör Krister men sist jag kollade var Skytte ingen partiledare.
      Och jag ogillar kristendomen men det har ju inget heller med mitt inlägg.
      Du får nog försöka igen 🙂

  3. Ordförande Svensson skriver:

    Ljugholtar’n har ingen längre eller ljusare framtid att se fram emot varse sig inom Socialdemokraterna eller i maktens Sverige. Det kommer socialdemokraterna se till.

Kommentera

