Män och deras hår

Jag är skallig. Eller snarare det finns sporadiskt hår på skallen och ett gigantiskt hår på min hjässa. Jag har accepterat det. Det är inget jag kan eller vill göra något åt.

Jag vill inte försöka kamma över något, Jag vill inte ha peruk eller tupé. Jag vill inte smeta in min skalp med någon undermedicin som fungerar lika lite som det är dyrt. Jag vill inte heller sätta in plugg med hår i min skalle heller.

Jag rakar min skalle och är stolt över det. Varför ska jag inte vara det för?

Men så många finns där ute som om man frågar mig skämmer ut sig själva genom att försöka dölja något som inte går att dölja. Dom kanske kan lura sig själv men ingen annan går på det utan skrattar åt det. Men ändå fortsätter man kamma över det självklara.

Nej ta fram rakhyveln and go Kojak on your head!

Det här inlägget postades i gott å blandat, hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Män och deras hår

  1. Annika skriver:

    Håller med, en rakad skalle är bra sexigare än en överkammning

Kommentera

