Min besatthet, Gunpowder tea

Jag har blivit besatt av en sak och det är grönt te. Dom senaste dagarna har det varit grönt Gunpowder te. Jag kan helt enkelt inte sluta dricka det. Jag kan dricka mugg efter mugg av starkt bryggt te utan socker eller annat i.

Jag vet inte vad det är med grönt te som gjort mig helt galen men det är något med smaken som inte kan få nog av. Så jag kommer ta med mig det till jobbet i morgon annars får man ingen riktig kopp te. 🙂

För att läsa lite mer om Gunpowder te läs HÄR.

Det här inlägget postades i dryck och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

