Äntligen!!!

Äntligen är det på gång att förbjuda rökning på allmän plats. På vissa uteserveringar är det över överbelamrat med idioter som röker att det som ickerökare är omöjligt att sitta där för vem fan vill sitta och äta i ett moln av äcklig cancer???

Värst av allt är alla mindre vetande individer som tycker man ska flytta sig några meter. Vadå jag flytta på mig? Det är ju idioten som röker som förgiftar omgivningen!!!

Ursäkta mig får jag släppa en brakare rakt i ansiktet på dig? Gillar du inte det får du bara flytta på dig!

Och till alla som klagar. Rökning ger cancer. Vill du skaffa dig cancer så skaffa det i din egen lägenhet med stängda fönster. Att utsätta andra för cancerrisk ska vara brottsligt!!!!

En annan komisk sak är rökare som påstår att förbudet har med moralism att göra. Dom lyckas bara uppvisa en total brist på insikt var moralism är. Vi pratar om cancer nu, är det moralism att man förbjuder rökare sprida cancer på offentlig plats? Helt klart har dom rökt bort alla sina hjärnceller🙂

Jag vet jag låter arg och förbannad men jag blir arg och förbannad på folk som så fullständigt skiter i andra. Dom är värda allt mitt skitsnack😀

DN

Det här inlägget postades i hälsa och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Äntligen!!!

  1. Annika skriver:

    Skönt att de äntligen tar tag i problemet med rökning på uteserveringar
    Nu ska de bara ta tag i problemet med tiggare som attackerar en på gatorna också

  2. elina skriver:

    Det vore skönt! Som allergisk är livet en snitselbana när man går ut. Flytta på sig – det gör man ständigt, aldrig rökaren. Några gånger även till akuten.Och alla fimpar som ligger överallt …

Kommentera

