Sterilisering del 2

steril

Nu har det gått över en vecka sedan ingreppet gjordes och det börjar kännas bra mellan benen. Själva ingreppet var rätt snabbt genomfört och så gott som smärtfritt frånsett bedövningen som stack lite.

Det kändes lite udda att ligga naken från midja och ned medan en främmande människa tvätta rent en runt kulor och penis. Men sjuksyster var himla pratsam och jag hade AK med mig som stöd så till slut var det livliga diskussioner tills doktorn kom in.

Dagen efter då bedövningen hade släppt ordentligt kände jag ömheten i kulorna och gick som ett gammalt bergatroll enligt utsago från en kollega. Tighta kalsonger och kudde mellan benen då jag sov var ordinerat.

Det som är kvar nu är att om tre månade ta mig till Huddinge sjukhus för att lämna ett tömningsprov för att se så att steriliseringen gått som det skulle.

Sterilisering del 1

Det här inlägget postades i sexualitet och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sterilisering del 2

  1. Annika skriver:

    *skrattar* ja den stackars doktorn fick inte en syl i vädret

Kommentera

