En tyst mus, Nexus silent mouse. Äntligen

a_nexus_sm-8500_silent_wired_mouse

Eftersom vi lever i en liten lägenhet där vardagsrum och sovrum är en och samma rum så har mina musklick varit rätt irriterande. Har försökt lösa det med att använda musen att syra och musplattan på laptoppen för att trycka. Krångligt och inga alltid bäst.

Idag tröttnade jag och sökte på nätet efter tysta möss. Jag hittade en, för tydligen finns det bara en som är tyst. Alla andra låter KLICK KLICK KLICK!!!

Nexus ger ut en musserie som heter Silent mouse. Man har speciella microswitchar som inte låter. Förutom det är den smidig, skön att använda och är så smart att den stänger av sig om den är still en stund. Man får klicka på en av knapparna för att den ska komma igång igen. Mycket bra tänkt. Trådlös är den också med en nano-usb.

Summa summarum är jag supernöjd med den tysta musen som jag köpte på iNet för ett mycket bra pris.

Det här inlägget postades i teknik och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till En tyst mus, Nexus silent mouse. Äntligen

Kommentera

