Edge of tomorrow (2014)

hr_Edge_of_Tomorrow_9

Vi såg Edge of tomorrow idag. Ännu en Sience fiction med Tom Cruice. Denna förra var helt okej men inte så minnesvärd så jag visste inte vad jag skulle möta denna gång.

Döm om min förvåning då jag blev positivt överraskad. Efter den senaste stora besvikelsen X-men var detta en pust av frisk luft.

Det är Måndag hela veckan fast satt i framtiden och med farliga aliens, bokstavligen. Man kan kanske opponera sig på grund av detta men låter man det vara så kommer man inte bli besviken.

Filmen är fartfylld från början till slut, ja nästan i alla fall till en liten del i mitten.

Det är nytänk och humor med i filmen och underhållning av högsta klass. När filmen är klar är man glad och leende. Det är en bra och trevlig action. Finns ärligt talat inget jag kan klaga på. Go Cruise säger jag🙂 och fingret till prettokritiker.

Det här inlägget postades i film och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

