Ett foto i timmen måndag 17:e Oktober 2022

För flera dagar gå HIT

Kl 07. Börjar jobba

Kl 08. Sitter och väntar för att få ögonen undersökta. Just ja jag jobbar här också 🙂

Kl. 10. Hemma och fixar lite kaffe

Kl 11. Jobb jobb jobb

Kl 12. Avbrott för lunch

Kl 15. Slutat jobba för att jobba med annat. Har massa auktioner att packa och skicka

Extrabild vid packning

Kl 17. Värmer på potatisgratängen från helgen

Kl 19. Sätter på diskmaskinen efter middagen är klar. Dags att fixa EFIT 🙂

Kl 20. Plockar ur tvätten ur torktumlaren.

Kl 21. Avslutar dagen med att spela massa flipper 🙂

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Ett foto i timmen måndag 17:e Oktober 2022

  1. Kraka skriver:

    Jag älskar flipperspel! Om jag inte bodde så litet skulle jag köpa mig ett.

Lämna en kommentar