EFIT 170723

Sista dagen på semestern för mig 😦 fler EFITar finner ni här: Här. 

Kl 08. Lite slöläsning i en retrospel-tidning.

kl08

Kl 09. Håller på med Postcrossing.

kl09.jpg

Kl 10. Måste göra mig respektabel för att kunna äta frukost 🙂

kl10

Kl 11. Frukosten är snart serverad 🙂

kl11

Kl 12. Utsikten blockas en del av turistbussar tyvärr.

kl12.jpg

Kl 13. Precis komna till bakluckeloppis vid Täby Galopp.

kl13

Kl 14. Efter en timme så har vi gjort häften av loppisen ungefär 🙂

kl14.jpg

Kl 15. Dags för att fylla på med energi efter några dammiga timmar på loppis 🙂

kl15

Kl 16. Äntligen hemma. Dags att byta patron.

kl16

Kl 18.

Solen skiner in i kök och kontor

kl18

Kl 19. Redigerar en bild i en bild i en bild i en bild…

kl19

Kl 20. Behöver handla lite. Blir BEA, en klassiker. Ingen säger Ica supermarket utan BEA är BEA sedan 1969. 🙂

kl20

Kl 21. Dags för lite te och nötter samt lite repriser av repriserna.. Suck.

kl21.jpg

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till EFIT 170723

  1. Annika R skriver:

    Tittar in på din dag. Själv har jag sommarlov med barnen. Så jag är ledig ännu ett par veckor, fattigt, men roligt för barnen.

  2. Micke skriver:

    Välkommen i klubben.. den som heter ”Vi-som-börjar-jobba-i-morgon” 😉
    Haft 4v blandat väder.. rätt hyfsat men inte den vanliga värmen.

  3. Versch skriver:

    Hoppas du får en riktigt bra sista-dag iaf.

  4. Vonkis skriver:

    En vill ju inte skrämma frukosten 🙂

  5. Ariella skriver:

    Tittar in på din dag

  6. Micke skriver:

    Såg ut som en skön söndag så här långt.

  7. Majsan skriver:

    Loppis! Det som är så skoj! Hoppas dagen varit givande.

  8. Anni skriver:

    En bild av en bild av en … var onekligen häftig!

  9. Katis skriver:

    Du ser ut att ha haft en finfin dag! Måste snart unna mig en lyxfrukost känner jag.

Lämna en kommentar