EFIT 2020 4 April

Dagens EFIT. För flera deltagare titta HÄR.

Kl 07. Vaknar och ligger kvar en liten stund i sängen.

Kl 08. Dags att ta fram dammsugaren och börja städa, det är ju söndag.

Kl 09. Gör mig i ordning för frukost på stan.

Kl 10. Framdukat för frukost.

Kl 11. Idag blir det ägg Benedict med lax.

Kl 12. Går mot NK för att köpa handtvål och ost.

Kl 13. Hemma igen och sätter på lite tevatten.

Kl 14. Dags att plocka ut glas ur vitrinskåpet och sätta in mer lampor i skåpet.

Kl 15. Har plockat ut och dammtorkat allt glas ur vintrinskåpet.

Kl 16. Dags att laga till lite middag.

Kl 17. Lite Brittisk kriminaldrama.

Kl 19. På väg på ett viktigt ärende.

Kl 20. Dagens sista bild och macka.

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till EFIT 2020 4 April

  1. Annika skriver:

    Och snart är städningen klar och dags för frukost 🙂

  2. Anni skriver:

    Frukost på stan! Ordning och reda på er denna EFIT-dag!

  3. Vonkis skriver:

    Den frukosten såg betydligt trevligare ut än mackorna jag trugade i mig i morse 🙂

  4. razzy skriver:

    Såg ut som en riktigt god frukost. Gimlade de härliga färgerna i glasen 🙂

  5. Micke skriver:

    Ägg Benedict tror jag inte jag någonsin smakat. Såg gott ut iaf.

    Blev det lite ledlister i vitrinskåpet eller?

  6. Anni skriver:

    Mycket gott den här dagen, men jag saknar nog skumpan ändå 😉

Lämna en kommentar