Dagens EFIT 160924

Klicka HÄR för mera EFIT

kl8

Klockan 8. Dags för morgonens mediciner.

kl9

Klockan 9. Måste jobba lite.

kl10b

 

Klockan 10. Utanför Grand hotell. Dags för frukost.

kl10

Klockan 11. Äter och läser. Annika SVD och jag Java.

kl11

Klockan 12. Är vid Sickla för att byta ut vår Sodastream.

kl12

Klockan 13. Fika och loppisfynd på Röda korset Fullersta. En våffla slank ned.

kl14

Klockan 14. Fullersta gård. Det är 1000 meter konst idag i Huddinge

kl15

Klockan 15. Nya fungerande Sodastreamen

kl-16

Klockan 16. Inhandlad konst.

kl17

Klockan 17. Laddar ned lite program

kl18

Klockan 18. Slappar framför datorn.

kl19

Klockan 19. Tittar på Father Brown.

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Dagens EFIT 160924

  1. Annika skriver:

    Kikar in och kollar vad du gjorde när jag sov 😉

  2. Vonkis skriver:

    Jobba en lördag…

  3. Majsan skriver:

    Kikar in igen och ser om det går skicka kommentaren som inte gick iväg i morse 🙂 Hoppas Du har en bra arbetsdag! På återseende!

  4. Efwa Lönnquist skriver:

    Tittar in på din dag!

  5. Ariella skriver:

    Kikar in på din dag. Kul att se från er bådas perspektiv.

    Ja jag gillar min kakelugn. Den är en stor anledning att jag bor kvar, trots höga elräkningar på vintern. I år har jag tänkt försöka snåla med elen och elda mer istället.

  6. Hanna skriver:

    Men vilken mysig frukost!

  7. Anni skriver:

    Anade att frukosten skulle intas på Grand!

  8. Charlotte skriver:

    Åh vad härligt att äta hotellfrukost på Grand! Jag blir ju riktigt avundsjuk! Ni ser ut att ha haft en fullspäckad och rolig dag!

  9. karoleen skriver:

    Härlig dag du verkar ha haft! Father Brown är riktigt bra =)

  10. Tinna skriver:

    Lyxigt att äta hotellfrukost så där… Det ska jag nog börja med, jag med!

Lämna en kommentar