EFIT 170304

Spana in EFIT här!

Kl 00. Sitter och facebookar

00

01. Märker till min fasa att jag saknade ett kort i min tarotkortlek jag designat. Måste genast fixa det.

01

Här är resultatet:

small-tarot

Kl 08. Går upp och sätter på diskmaskinen

08

kl 09

09

10. Svär över eländigt väder.

10.jpg

11. Vid polismuseet.

11

12 Äter Luk chin pla på Etnografiskamuseets restauraung. Supergott.

12

13. Vid Armémuseum.

13

14. Jagar vykort

14

15. Postar post i postlådan.

15

16. Mera disk, vart kommer allt ifrån???

16

17. Lite mellanmål

17

18. Tittar på några avsnitt av Jonathan Strange & mister Norrell.

18

19. Dags att fixa lite te.

19

Detta inlägg publicerades i efit, Uncategorized och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till EFIT 170304

  1. Annika skriver:

    Tittar in på din . . Öh natt.

    Återkommer senare

  2. Annika skriver:

    Ve och fasa, det fattar ett kort. Men hallå, du mediterar över varje kort, hur kunde du då ‘hitta’ på ett bara?

  3. sticklingen skriver:

    Kikar in… Jag tror du får kolla stavningen på nya kortet…bokstäverna har skuttat runt lite. 🙂

  4. Micke skriver:

    Det är till att vara uppe och nattsudda!
    Tarotkort har jag noll koll på, aldrig sett nått irl.

  5. Versch skriver:

    Tittar in på din dag…eller kanske ska säga natt. 😉

  6. Annika skriver:

    Kikar in igen och klagar på felstavningar jag med 😉

  7. Eirin skriver:

    driver du også med tarot?? Så kult!!
    Takk for titten!

  8. Anni skriver:

    Vädret ja, det säger jag inget om.
    Läckert att göra egna tarotkort!

  9. Marketta skriver:

    Kollar in lite snabbt här för att försöka få lite inspiration till nästa fotodag. Känns lite svårt att på nåt att fota ibland.

Lämna en kommentar