EFIT 15 Juli

Titta på flera efitare HÄR. Annars häng med på min dag och njut av mitt otroligt spännande liv. (ironi)

Klockan 8. Vaknar sakta till liv och stapplar upp efter morgonens meditation. Ser att A skriver på sin EFIT och tänker att idag ska jag också vara med och slår på datorn.

kl08

Klockan 9. Förbereder frukosten.

kl09

Klockan 10. Hmm vad att ha på sig under dagen. Ständigt denna fråga :-/

kl10

Klockan 11. Fördriver tiden.

kl11

Klockan 12. Lite Robin in the woods

kl12

Klockan 13. Ute i Nacka och tittar på en häftig trädgård.

kl13

Klockan 14. Vi hittade ett bad och hoppade i. Första doppet i år och sååå skönt.

kl14

Klockan 15. Åkte till Farsta Centrum sedan.

kl15

Klockan 16. På jakt efter badstolar till stranden.

kl16

Klockan 17. Utsikt från balkongen.

kl17

Klockan 18. Slocknade på soffan… Ops

Klockan 19. Handlar inför i kväll och i morgon

kl19

Klockan 20. Kvällsvard. Min dag slutar här 🙂 ha dä gött

kl20

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till EFIT 15 Juli

  1. medeas skriver:

    Kikar in på din dag.

  2. Karoleen skriver:

    Godmorgon, kickar lite på din dag, Snygg bakgrundsbild på datorn 😉

  3. Ariella skriver:

    Kikar in på din dag

  4. Annika skriver:

    Och jag gör som alla andra, kikar in på din dag 🙂

  5. Micke skriver:

    Behagligt i vattnet är bara förnamnet.. Legat i så länge i vattnet idag så jag funderar på simhud mellan tårna 🙄😄

  6. Kikker på din utrolig spennende dag! Jeg liker ironi, men det er alt for få som skjønner det, de tar alt så alvorlig og bokstavelig. God sommer!

  7. Anni skriver:

    Fick du bara mackor till mat, din stackare.
    Skrattar gott åt skillnaden mellan de knalliga färgerna på din klädhög och hur det ser ut i min blå garderob.

  8. Vonkis skriver:

    Åh, ni har ett parasoll på balkongen. Ett sådant har jag varit på jakt efter länge nu men de är omöjliga att hitta i den här stan.

Lämna en kommentar