EFIT 190803

Dags att börja EFIT denna suckandes sista dagar av semester. Kommer ladda upp mer efter vi varit ute på loppisar och saker. Du hittar mer här.

Alla tider är cirka 🙂

Kl 08. Häller upp ett glas vatten till mina mediciner.

kl08

Kl 09. Dags för lite espresso och snus innan det blir dags för frukost.

kl09

Kl 10. Dags för frukost, äggröra och engelsk korv.

kl10

Kl 11. Frukosten uppäten och melodikrysset ska snart vara klart.

kl11

Kl 12. Nu är det loppisdags 🙂

kl12.jpg

kl 13. Mera loppisar

kl13

Kl 14. Väntar på färjan över till Ekerö.

kl14

Kl 15. Sen middag på Äppelfabriken

kl15

Kl 16. Besöker familjen

kl16

Kl 17. Hmm vilket te ska jag välja, Assam, Darjeeling eller Oolong. Dessa svåra beslut.

kl17

Kl 18. Shoppar på Bea som i år fyller 50 år.

kl18

Kl 19. Muggen ekar tomt.

kl19.jpg

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till EFIT 190803

  1. Anni skriver:

    Mediciner, espresso och snus – vilken start på dagen!

  2. Micke skriver:

    Jag brukar börja dagen med en macka jag.. typ 🙂

    Länge sedan jag besökte nån loppis. Köper mest nya saker.

  3. Hanna skriver:

    Oj det var inte några te-sorter det där!
    Mysigt med loppis-runda!
    Själv har jag fortfarande 2 veckor kvar av semestern. 😎

  4. Lillemor skriver:

    När du besökte familjen sa’ de något?
    Svägerskan i USA

  5. Vonkis skriver:

    Fick skippa Melodikrysset idag men ska lösa det på måndag istället.

    Visst är det kul med loppisar, i alla fall när de är lite större och välorganiserade så man faktiskt kan hitta lite bra saker.

    (Jodå, sover bra på soffan 🙂 )

  6. Hanna skriver:

    Vilken mysig dag ni fick ändå! 🙂

  7. Anni skriver:

    Bea 50 år – jag vet inte ens vad Bea är!?!

  8. Ariella skriver:

    Hej
    Kikar in på din dag, en dag efter. Känner igen din start på dagen fast här blir det vanlig kaffe istället för espresso. Ha en trevlig söndag

  9. susanne skriver:

    jag har också mediciner som jag börjar med dagen mysigt med loppisar blev de några fynd ?

Lämna en kommentar