EFIT 200229

Titta på andra bloggar HÄR

Timme 07. Börjar morgonen att titta på historia om Duke Nukem på YouTube medans bättre hälften fortfarande sover.

kl07

Kl 08. Smyger in på toa för att göra mig i ordning. Jag är den som tar längst tid på mig.

kl 08

Kl 09. Fixar lite Postcrossing innan det är dags att bege sig ut.

kl 09

kl 10. Sitter och äter frukost och det snöar ordentligt ute.

kl 10

Kl 11. Njuter fortfarande av te och en ledig dag.

kl 11

Kl 12. Vi äter lite på Donken innan det är dags för bio

kl 12

Kl 13 Lite popcorn då det är dags för En officer och spion regisserad av Polanski.

kl 13

Kl 15. Går ut från bion till Medis.

kl 15

Kl 16. Fikar lite

kl 16

kl 17. Dags att handla

kl 17

Kl 18. Hemma och plockar upp allt vi handlat bland annat två spännande champagneflaskor 🙂

kl 18

kl 19. Dags för lite tilltugg till kvällens bubbel.

kl 19

Kl 20. Kvällens njutning

kl 20

Kl 21. Ser på senaste avsnittet av Picard. Jävligt bra ser. Får bli dagens sista bild.

kl 21

Detta inlägg publicerades i efit, Uncategorized och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till EFIT 200229

  1. Annika skriver:

    Bättre hälften vaknade i 7-timmen 🙂

    • Micke skriver:

      Det är lite som vanligt på helgerna känns det dom. Te, fika och god mat. Ja, en eller två filmer också.

  2. Vonkis skriver:

    God morgon, det blev till att googla Duke Nukem så då har jag lärt mig något nytt idag med 🙂

  3. Karoleen skriver:

    Åhå, Duke Nukem det spelade jag massor förr! Nostalgi på hög nivå! Välkommen tillbaka!

  4. Anni skriver:

    Oj,vad ni hann äta mycket den dagen! Filmen är jag också intresserad av, den verkar riktigt bra (som så många av Polanskis filmer).
    Kul att du gillade mitt fönster, själv konstaterade jag att jag borde patinera blyet som börjar se lite solkigt ut.

Lämna en kommentar