Ett foto i timmen 200719

För andras dagar se HÄR

Kl 08. Frukost

kl08

Kl 09. Lite tv-serie efter frukosten

kl09

Kl 10. Lite espresso framför datorn innan det bär iväg.

kl10

Kl 11. Väntar på att bli påsläppt på färjan.

kl11

Kl 12. Utsikt från hytten

kl12

Kl 13. En trevlig Moet Chardon rosé till lunchen

kl13

Kl 14. Kö till taxfree. Man får inte vara för många inne på samma gång.

kl14

Kl 15. Ett av fynden i dag var veuve clicquot la grande dame 2006 brut rose

kl15

Kl 16. Utsikt över skärgården

Kl16

Kl 17. Dags för middag.

Kl17

Kl 18. Allt uppätet och mättnaden har satt in.

kl18

Kl 19. Går upp på övre däck och njuter av utsikten och det fina vädret.

Kl19

Kl 21. Slappar i hytten

kl21

Detta inlägg publicerades i efit, Uncategorized och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Ett foto i timmen 200719

  1. Sognafaret skriver:

    Å så kos med fergetur, det er litt det samme som ferietur for meg da jeg bor inne i landet.

  2. Annika skriver:

    Mäh var vi på samma? 😉

  3. Karoleen skriver:

    Åhå, kryssning alltså! Nice! Vart var ni påväg då?

    Vad är det för kul Kalles burk ni har där? Spännande!

  4. Vonkis skriver:

    Kalles kaviar på burk? Den har jag missat.
    Hoppas ni får en fin resa.

  5. Micke skriver:

    Ahh, trevligt med en liten tur på böljan den blå.
    Jaja, det med sömnen i natt blev lite hackat å malet men på det stora hela fick jag mig hyfsat med sömn ändå.

  6. Anni skriver:

    Men så skönt det där såg ut! Och så bubbel igen, jag visste väl att jag kunde lite på er 😉

Lämna en kommentar