EFIT 5:e mars 2020

Här hittar du andra bloggar

Kl 07. Vaknar och kollar in mobilen

kl07

Kl 08. Frukost avklarad. Te och snus här näst.

kl08

Kl 09. Spelar lite. Kul men jag är värdelös 🙂

kl09

Kl 11. Sätter på diskmaskinen efter en tidig lunch

kl11 (1)

Kl 12. Tar lite frisk luft på balkongen

kl12

Kl 13. Posten har kommit med lite vykort från Postcrossing

kl13

Kl 14. Sitter och pluggar lite.

kl14

Kl 15. Webinar börjar om några sekunder…

kl15

Kl 16. Snart slut. Var mycket intressant

kl16

Kl 17. Fixar ihop några skåp vi köpt

kl17

Kl 18. Antique road trip on the telly 😀

kl18

Kl 19. Dags att fixa lite med bloggen 🙂

kl19

 

 

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till EFIT 5:e mars 2020

  1. Karoleen skriver:

    En tung frukost ser jag 😂😉 Hoppas pluggandet går bra!

  2. Micke skriver:

    Har rört på mig lite mera.. och måste ta gräsmattan nu också.

  3. Annika skriver:

    Nu får jag se vad du gör när jag inte är hemma 😉

  4. Vonkis skriver:

    Vad är det du pluggar?

  5. villaytterby skriver:

    Oj, postcrossing va länge sen jag körde, kanske dags att köra igen. Håller med, juice av morot med ingefära är gott. 🙂

  6. Anni skriver:

    Tidig morgon fast du inte skulle iväg. Och var är EFIT-champagnen?

Lämna en kommentar