Ett foto i timmen 14 oktober

För flera deltagare klicka HÄR

Klockan 8. Morgonen börjar. Går ut på balkongen och hälsar på hösten.

Klockan 9. Har dukat ut frukosten. Te och snus kvar.

Kl 10. Sitter och knåpar med mitt Groovy script i SoapUI.

Kl 11. Räckmackans dag idag eller som man säger i Stockholm, rekmacka 😀

Kl 12. Två bullar senare.

Kl 13. Dags att fortsätta. Från SoapUI till REST API.

Kl 15. En visit hos mamma efter flera månader av isolering på äldreboendet.

Kl 16. packar upp vad jag handlat och gör mig redo att laga mat.

Kl 18. Gör i ordning lite te.

Kl 21. Laddar diskmaskinen. Sista bilden idag som blev lite gles.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ett foto i timmen 14 oktober

  1. efwalonn skriver:

    Ja, nu är det verkligen höst. Funderar på om jag ska lämna min robotgräsklippare på vinterförvaring eller om det kommer att bli varmare så att den kan klippa ett tag till.

  2. Vonkis skriver:

    Åh, att äntligen få besöka sin mamma, det var väl härligt trots all skyddsmundering.

  3. Micke skriver:

    Kom som av mig igår också, detta efter somnat i soffan. Har som tur kunnat besöka mamma hela tiden eftersom hon ännu bor hemma.

    Gick bra med allt som skulle göras igår, hörapparaten tog 2-3 min bara.

Lämna en kommentar