EFIT 2001 14:e maj

Ett foto i timmen hittar du HÄR med flera deltagare

Kl 07. Vaknade upp och tar mig ur sängen

Kl 08. Fixar te till frukosten

Kl 09 på väg mot Norrtälje

Kl 10. Första loppisen. Här pruttar vi inte 😀

Kl 11. En räkmacka till lunchfika så man står sig ordentligt

Kl 13 loppis nr 2

Kl 14. McD på vägen hem. Ingen höjdare. De fick ingen beställning rätt.

Kl 16. Hämtat ut en beställning hos systemmonopolet.

Kl 17. Tar oss till vinbaren Combo. Första flaskan blir en Jacquesson från 1996. En mycket trevlig upplevelse 🙂

Kl 18. Lite gåslever som sväljs med en Drappier-Champagne.

Kl 19. En Pierre Peters från 2012. Mycket trevligt vin och en ny bekant.

Kl 20. sammanfattningen av våran utekväll med son och svärdotter.

Kl 21. Avslutar med vad vi började med typ, te 🙂

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till EFIT 2001 14:e maj

  1. Micke skriver:

    En var ikväll ser jag.. 🙄 😄

  2. Vonkis skriver:

    Gjorde ni något fynd på loppisarna?

  3. villaytterby skriver:

    Härligt med loppisar, vilka va ni på? Kvällen såg inte så dum ut den heller.

  4. Anni skriver:

    Jag som lägger texten under mina bilder (som bildtexter, typ) satte mitt eget te i halsen när jag såg din första bild där du satt och fixade te … 😀 😀 😀

Lämna en kommentar