EFIT 2021 12 dec

Här är min dag. Du kan se andra HÄR

Kl 08. Söndag är städdag

Kl 09 Måste bege mig ut för att köpa rätt kopplingar så jag kan installera diskmaskinen. (obs jag står still med bilen:))

Kl 10. Framme vid Bauhaus. Dags att köpa rätt saker 🙂

Kl 11. In till stan för fika/frukost. Någon hoppade framför då jag tog bilden 😀 min älskade roliga fru.

Kl 13. Nu är diskmaskinen installerad. Plan B koppling via kranen.

Kl 14. Sitter och fixar med önskelista inför jul

Kl 15. Väntar på torktumlaren.

Kl 16. Har bäddat rent i sängen. Alltid skönt med rena kalla lakan

Kl 17 som den blödiga jäveln jag är så älskar jag att kolla på the Dodo om räddade djur 🙂

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till EFIT 2021 12 dec

  1. Micke skriver:

    Hoppas du fick ihop det hela med diskmaskinen. Är väl lite så de ofta har 3/4″ nu (20R) men 1/2″ tidigare på många anslutningar.

    • Joakim skriver:

      Om du säger det så 😀 Fick köpa en omkopplare till 3/4. Hade först tänkt dra ned till den tänkte kopplingen under diskbänken men hålet var för litet så kopplingen kom inte genom den så det blev plan B istället 🙂

  2. Karoleen skriver:

    Bra jobbat med diskmaskinen! Känner att det är tur att diskmaskinen finns! Usch för att diska för hand.

  3. Anni skriver:

    Rena lakan är en lyx man borde unna sig oftare 😉 Hur svårt kan det vara, liksom?

  4. Hanna skriver:

    Ja en nybäddad säng är svårslaget!

  5. Vonkis skriver:

    The Dodo är fullkomligt livsfarligt, kan sitta och titta hur länge som helst.

Lämna en kommentar