EFIT 150821

EFIT

Jag höll på att glömma dagens EFIT men här kommer min dag om än lite sen början.

Kl 10. Hämtar sedvanligt kaffe efter möte.

kl10

Kl 11. Dags för lunchmackor.

kl 11

kl 12. Tillbaka till arbetsplatsen. Ingen större action här direkt 🙂

kl12

Kl 13. Satte upp skylten från semestern med mitt amerikanska namn 🙂

kl13

kl 14. En gammal mobiltelefon? Neeh betalterminalen som står på mitt skrivbord.

kl14

Kl 15. På väg hem. Köerna har redan börjat bygga upp.

kl15

Kl 16. Lite tidig bild mitt under matlagningen.

kl16

kl 17. dags att diska och städa upp köket efter matlagning. Något som var god make gör.

kl17

kl 18. Efter varit medvetslös i fåtöljen ett tag sitter jag nu vid datorn.

kl18

kl 19. Plockar upp disken i skåp och lådor.

kl19

Kl 20. Slöar framför tvn.

kl20

Kl 21. Skärmsläckaren har slagits på. Slut på dagen och just nu är det tveksamt det blir något mer efit för mig.

kl21

Detta inlägg publicerades i efit och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till EFIT 150821

  1. Annika skriver:

    Så där ja 🙂

  2. Annika skriver:

    Vad är det där för kaffemugg Joe?

  3. Anni skriver:

    Jaså du jobbar redan? Ingen jetlag?
    Tuff skylt!

  4. Elisabet skriver:

    Och nu har jag kikat in här .., en dag för sent, men det spelar kanske ingen roll ,-)=

  5. Kattis skriver:

    Här förlamande trött, efter jobbstart, UTAN jetlag… Heja dig!

Lämna en kommentar