EFIT-2016 2:a April

EFIT

Klockan 9. Vaknar sakta upp. Wicked are the morning that ends the day.

kl 09

Kl 10. Sitter redo för frukost på Kadierbaren

kl 10

Kl 11. Frukosten är klar. Omelett, bacon och prinskorv slukade.

kl 11

Kl 12. Handlar lite på NK

kl 12

Kl 13. Väntar på Stefan för att sedan fara till MoS. Mall of Solna (scandivnavia)

kl 13

kl 14. Sitter ned för lunch.

kl 14

Kl 15. Utsikt över stora ingången.

kl 15

Kl 16. Nope det är inte en bokaffär utan en klädesaffär.

kl 16

Kl 17. Äntligen hemma. Packar upp mins inköpta skäggprodukter.

kl 17

Kl 18. Förbereder lite te efter dagens mödor.

kl 18

kl 19. Har slängt mig ned i soffan och tittar på min älskade Poirot.

kl 19

kl 20. Lördagsgodis. Världens smarrigaste chokladbollar från Ländia. ingen kan mäta sin fluffighet med dem 🙂

kl 20

Kl 21. Färglägger lite. Mitt favoritkort från The ninth gate (film med Johnny Depp) och föreställer enligt mig den sjuhövdade drakens dotter. Sträck ut din hand till henne och hon kommer ta den 😉

kl 21

Kl 22. Färgar fortfarande. Detta får bli min sista bild. Tack för denne gång!!!

kl 22

Detta inlägg publicerades i efit, Uncategorized och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till EFIT-2016 2:a April

  1. Ariella skriver:

    God morgon 😉

  2. Gurkiss skriver:

    Hejsan 🙂

    Kikar in din dag så här långt 🙂
    Härligt med lite shopping och mat. Var det någe gott?

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

  3. Micke skriver:

    Nu ska vi se om jag klarar skriva här då.. gick inget bra tidigare då det strular med alla wordpress.com-bloggarna då det klagas över min mail som är knuten till kludd.se OCH till wordpress.

    Så du lämnar dessa varma tomater du.. 😉
    De om något är att man äter utomlands för mig.. oftast då.

  4. Katis skriver:

    Er dag, den skulle jag mer än gärna ha kopierat!

  5. Mossfolk skriver:

    Haha, du lämnade typ det enda jag skulle ha ätit av den frukosten. Verkar ha varit en toppendag. Och nu blev jag himlens sugen på fluffiga chokladbollar!

  6. Hanna skriver:

    Ojojoj, vad många timmars shopping! Förstår att det är skönt att komma hem efter en sån dag. Mall of Scandinavia ska ju visst vara en upplevelse har jag hört. Och dom där chokladbollarna ser ju bara för onödigt goda ut ju! 😛

  7. Anni skriver:

    Ovanligt snygga herrfötter!

  8. Irithea skriver:

    Kikar in på din dag 🙂

  9. Anna skriver:

    Åh, älskar du också Poriot! 😀 Var har du köpt tarotkorten? Det är jobbigt att ränna ute på stan. Ha en skön söndag!

    // Anna

Lämna en kommentar